کد مطلب: ۳۹۹ تاریخ انتشار: 26 بهمن 1398 / 14:11 ارسال نظر
سردار حاجی‌زاده: باید برای اخراج آمریکا از منطقه متحد شویم

کشته شدن سربازان آمریکایی به زودی توسط واشنگتن رسانه ای می شود!

سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه

فرمانده هوافضای سپاه گفت: به زودی شاهد اعتراف واشنگتن به کشته شدن سربازان آمریکایی در حمله به عین الاسد خواهیم بود.

مجله خبری روزلاگ: سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه گفت: کشته شدن سربازان آمریکایی به زودی توسط واشنگتن اعتراف می شود و شمار سربازانی که امروز می گویند ضربه مغزی شده اند به زودی به عنوان تلفات اعلام خواهد شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که «همه کشورهای محور مقاومت متحد هستند و باید برای اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی، تشریک مساعی داشته باشیم».

برای اخراج آمریکا از منطقه باید تشریک مساعی داشته باشیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر بر لزوم اخراج نظامیان تروریست آمریکایی از منطقه خاورمیانه تأکید کرد.

سردار حاجی‌زاده به شبکه «المسیره» یمن گفت که «همه کشورهای محور مقاومت متحد هستند و ما باید برای اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی، تشریک مساعی داشته باشیم».

وی با بیان اینکه، «امروز محور مقاومت فقط ایران نیست»، تصریح کرد، امروز دامنه محور مقاومت از دریای سرخ تا دریای مدیترانه و از جنبش انصارالله یمن تا حزب الله لبنان امتداد دارد.

تلفان و کشته شدن سربازان آمریکایی در حمله به عین الاسد

او درباره تلفات نظامیان آمریکایی در حمله اخیر سپاه پاسداران گفت: «عدم اعتراف دولت آمریکا به کشته‌های عین‌الاسد، نشانگر خواری [مسئولان آمریکایی] است».

سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد که مسئولان آمریکایی در ابتدای حملات «چیزی گفتند و سپس روایت خود را تغییر دادند و اخیرا اعتراف کردند که ۱۰۹ نفر دچار آسیب مغزی شده‌اند».

کشته شدن سربازان آمریکایی به زودی اعتراف می شود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد که واشنگتن در آینده، به کشته شدن سربازان آمریکایی اعتراف خواهد کرد که اکنون مدعی است ضربه مغزی شده‌اند.

وی همچنین توضیح داد که آنچه در حمله سپاه به پایگاه عین الاسد عراق اهمیت داشت، «ریختن آبروی آمریکا و از بین بردن هژمونی آن بود؛ زیرا ما به بزرگترین پایگاه آمریکا حمله کردیم».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۸ دی ماه پایگاه عین الاسد عراق (مقر نظامیان آمریکا) را هدف عملیات موشکی خود قرار داد.

در حالی که دولت آمریکا در ابتدا ادعا کرد در این حمله به هیچ نیروی آمریکایی آسیب نرسیده، اما واشنگتن در روزهای اخیر به صدمه دیدن بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهایش در این حمله اذعان کرده است.

این حمله موشکی سپاه، در واکنش به شهادت شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس نائب رئیس الحشد الشعبی عراق صورت گرفت. شهید سلیمانی و المهندس و چند نفر از یارانشان ۱۳ دی ماه در حمله پهپادی ارتش آمریکا به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.