کد مطلب: ۴۶۷ تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398 / 20:41 ارسال نظر
حذف خوزستان در گردنبند جنجالی مهناز افشار + تصاویر

گردنبند جنجالی مهناز افشار و حذف بخش عرب زبان ایران!

گردنبند جنجالی مهناز افشار

ماجرای گردنبند جنجالی مهناز افشار در حالی خبرساز شده است که در این گردنبند، خوزستان و بخش عرب زبان ایران، که یکی از آرزوهای دور و دراز عربستان است، حذف شده است!

مجله خبری روزلاگ: مهناز افشار را به جنجال می شناسیم. او عادت دارد هرازگاهی با اقدامی عجیب و غریب جنجال ساز شود. ماجرای گردنبند جنجالی مهناز افشار اما کمی متفاوت است. زیرا در این گردنبند جنجالی، بخش عرب زبان کشورمان حذف شده است! با ما همراه باشید:

عکس: گردنبند جنجالی مهناز افشار و حذف خوزستان از ایران!

حذف خوزستان از ایران در گردنبند جنجالی مهناز افشار

همه جار و جنجال های مهناز افشار

به جز ماجرای عجیب گردنبند جنجالی مهناز افشار وی جنجال های فراوان دیگری نیز داشته است. برخی از این حواشی به شرح زیر است:

  1. ماجرای شیر خشک فاسد
  2. ازدواج با یاسین رامین و طلاق از وی
  3. توئیت درباره حب الایران یجمعنا در مقابل حب الحسین یجمعنا و حماسه پیاده روی اربعین
  4. انتشار خبر دروغ درباره طلبه آملی که در نهایت منجر به قتل یک طلبه در همدان شد
  5. حمایت از حسن روحانی و پشیمانی وی
  6. حضور در شبکه ام بی سی متعلق به عربستان سعودی

واکنش مهناز افشار به گردنبند جنجالی اش

بعد از انتقادها به مهناز افشار، وی در توئیتر خود به ماجرای گردنبند جنجالی اش واکنش نشان داد و نوشت: «“حب الایران یجمعنا” همزمان با حمله تروریستی به خوزستان بود و حمایت من از هموطنان عرب زبانم. عده ای ربطش دادند به “حب الاحسین یجمعنا” و تا جا داشت قضاوت کردند! حالا گردنبند ایران رو که هدیه نیمانی به من هست رو سوژه کردند برای جلب توجه. با تاسف برای اولین بار عرض می کم خیلی حقیرید.»

همانطور که مشاهده می شود، خانم افشار هیچ اشاره ای به موضوع گردنبند نداشته است و تنها می نویسد که این سوژه جنجال ساز، «هدیه نیمانی» به اوست! این یعنی به عبارتی وی می خواهد از پذیرش بار مسئولیت استفاده از این گردنبند شانه خالی کند. طبعا سیاست های عربستان سعودی و همه کسانی که به تجزیه ایران کمک می کنند درباره تجزیه ایران روشن است. خانم افشار هم حالا یکی از پازل های شبکه عربستانی برای رسیدن به اهدافش می باشد!

هرچه هست کاربران به گردنبند جنجالی مهناز افشار واکنش نشان دادند. اصل ماجرا و واکنش ها هم به این بر می گردد که «عربستان سعودی و پادوهای آن، آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهند برد.» سالهاست بزرگتر از خانم افشار تلاش کرده اند و نتوانسته اند! بنابراین اقدامات خانم افشار، جز روشن شدن ماجرا و افزایش بینش سیاسی و معرفتی شهروندان، هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.