کد مطلب: ۵۳۱ تاریخ انتشار: 1 اسفند 1398 / 20:44 ارسال نظر
سوت زنی و نحوه مواجهه آیت الله رئیسی با سوت زنان در قوه قضائیه + فیلم

سوت زنی در دوران ریاست آیت الله رئیسی! + فیلم

سوت زنی فساد مقابله با فساد گزارش مردمی فساد سوت زنان و سوت زنی

سوت زنی یکی از روش های موثر و کارآمد در مبارزه با فساد است. در ویدئوی زیر، نحوه مواجهه آیت الله رئیسی با سوت زنان را مشاهده می فرمایید.

مجله خبری روزلاگ: سوت زنی یکی از راهکارهای مقابله با فساد است که حقیقتا می توان آنرا در زمره کاراترین روش های مبارزه با فساد دانست. این روش، در حقیقت نوعی استفاده از ظرفیت های مردمی در مبارزه با فساد است. با ما همراه باشید:

به نوشته خراسان «استفاده از ظرفیت های مردمی به صورت گزارشگری و سوت‌زنی کاراترین روش مقابله با فساد است و ثانیا استفاده از این ظرفیت مستلزم وضع قوانین خاص حقوقی و قضایی در حوزه جرم انگاری برخی فعالیت ها، جرم زدایی از برخی دیگر و البته حمایت از افشاگران و سوت زنان است.»

فیلم: نحوه مواجهه آیت الله رئیسی با سوت زنی و سوت زنان

سوت زنی روشی موثر و کارآمد برای مبارزه با فساد

یکی از اصلی‌ترین راه در مبارزه با فساد، تحقق زیرساخت‌ها و عملیاتی کردن «سوت زنی» است. به نوشته نسیم اصطلاح سوت‌زنی از رفتار مأموران پلیس اخذ شده است؛ زمانی که بعد از مشاهده خلافی مثل دعوا یا دزدی در خیابان، در سوت خود می‌دمیدند تا همه مردم خبردار شوند.

در بسیاری از کشورهای دنیا، برای حمایت از افشاگران فساد و تشویق آن‌ها، قوانینی با عنوان حمایت از سوت‌زنان فساد (اولین افرادی که گزارشی از یک فساد یا تخلف مالی ارائه می‌دهند) وجود دارد که طبق بررسی‌ها، بهترین سازوکار مقابله با فساد و اختلاس است.

یکی از اصلی‌ترین راه در مبارزه با فساد، تحقق زیرساخت‌ها و عملیاتی کردن «سوت زنی» است. اصطلاح سوت زنی از رفتار مأموران پلیس اخذ شده است؛ زمانی که بعد از مشاهده خلافی مثل دعوا یا دزدی در خیابان، در سوت خود می‌دمیدند تا همه مردم خبردار شوند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.