کد مطلب: ۷۶۲ تاریخ انتشار: 9 اسفند 1398 / 23:50 ۴ نظر
توهین سید محمد خاتمی به قرآن مجید:

متن کامل سخنان خاتمی علیه قرآن کریم + لینک

سید محمد خاتمی حجت الاسلام محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات رهبر اصلاحات

سخنان خاتمی علیه قرآن در نشریه کیان به چاپ رسیده است و مجلات و خبرگزاری های داخلی نیز به نقد و بررسی این سخنان عجیب پرداخته اند.

مجله خبری روزلاگ: جریان تندرو اصلاح طلبان در تقابل مستقیم با دین قرار دارد و این معنا، در مقالات، یادداشت ها، سخنرانی ها و مواضع متفکران این جریان به وضوح انعکاس دارد. معجزات قرآن کریم بسیاری از متفکران عالم را به اسلام سوق داده است. اما متاسفانه جریان غرب‌زده و مخالف دین در کشور، علیه مقدسات موضع می گیرند و جای تأسف دارد که با نفاق و دورویی، توانسته اند در داخل حکومت اسلامی هم به بالاترین مناصب دست یابند. در این مطلب سخنان خاتمی علیه قرآن را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید:

متن کامل توهین سید محمد خاتمی به قرآن

متن کامل سخنان «حجت الاسلام» خاتمی: «اين سخن عبدالكريم سروش و مجتهد‌شبستري كه وحي الهام بر پيامبر بوده و ماهيت قرآن بر ما آشكار نيست و نمي‌توان به آن استناد كرد، درست است! در حال حاضر مطالب قرآن با برخي دريافت‌هاي بشري سازگار نيست چراكه احكام آن متناسب با زندگي قبيله‌اي است و اگر بپذيريم احكام كتاب آسماني مسلمانان قطعي و جاودانه است، بايد بگوييم كه زندگي مورد نظر اسلام زندگي قبيله‌اي است! در زمان حاضر بنا بر ادله‌اي كه ذكر كرده، قرآن كريم براي ما قابل استناد نيست!»

توهین سید محمد خاتمی به قرآن کریم

انعکاس این سخنان و نقد آن در سایت های دغدغه‌مند

نقد و بررسی مواضع ضد دینی اصلاح طلبان تندرو در بسیاری از رسانه های دین‌مدار کشور انعکاس یافته است. لینک های فوق، سایت ها و خبرگزاری های معتبر و نیز نشریات چاپ شده ای است که درباره سخنان خاتمی علیه قرآن مطالبی را کار کرده اند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

۴ دیدگاه

  • علی

    لعنت خدا بر تمامی دشمنان و اسلام و بدل اسلام . کاری هم به اصلاح طلب و اصول گر و ضد انقلاب و متحد انقلاب و شاه پهلوی هم ندارم . بحث من فقط دینی مذهبی است

  • محمود

    معصوم فرمود: القران حی لا یموت . حالا هرچه احمقها گویند بیشتر ماهیت خود را آشکار میکنند

  • عامی

    چرا از بررسی، تحلیل و فرآئت های بروز و جدید وحشت میکنید؟ مگر معتقد نیستید که دین اسلام کامل است و برای تمام دوران؟ تناقض های امروزی را با کدامین منطق توجیح میکنید؟
    شاید این مثلاً تحلیل صرفا بخاطر ضدیت با سیدمحمد خاتمی ست. و اصل دین دغدغه شما نیست؟ ،،?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.