کد مطلب: ۷۸۳ تاریخ انتشار: 10 اسفند 1398 / 15:23 ارسال نظر
زن و مردی که پلاک ماشین خود را می پوشانند:

خلافکارانی در لباس انسان + تصاویر

خلافکارانی در لباس انسان

خلافکارانی در لباس انسان افرادی هستند که برای رسیدن به هدف خود دست به هر کاری می زنند. یک روز ماسک «احتکار» می کنند و یک روز پلاک ماشین خود را می پوشانند!

مجله خبری روزلاگ: کسانی که به هر نحوی قانون را دور می زنند در واقع خلافکارانی در لباس انسان هستند. کسانی که یک روز «احتکار» کرده و آرامش روانی جامعه را بهم می زنند و روز دیگر «پلاک» ماشین خود را می پوشانند تا قانون را دور بزنند. با ما همراه باشید:

باید برای «قانون» احترام قائل بود. این حقیقت چه در منش رفتاری اندیشمندان بزرگ جهان و چه در رفتار همه شهروندان قانون مدار تبلور دارد. اما متاسفانه در کنار همه مردمانی که در کنار یکدیگر، به قانون احترام می گذارند، همیشه هستند کسانی که هیچ احترامی برای قانون قائل نیستند و به هر روش و شکلی تلاش می کنند تا قانون را دور بزنند! همانها که یک روز پلاک خودروی خود را می پوشانند، روز دیگر دست به احتکار ماسک و مواد شوینده می زنند. همانها که از نیاز «روانی» جامعه برای خود کیسه می دوزند! اینها در حقیقت خلافکارانی در لباس انسان هستند. کسانی که به راحتی «قانون» را دور می زنند و با این حرکت خود، آشکارا به مردم «قانونمدار» توهین می کنند.

جهان نیوز «عکس/ حرکت ناپسند دو خودروی لوکس» نوشت: برخی شهروندان تهرانی طی روزهای هفته با مخدوش کردن پلاک خودرو به روش‌های مختلف بطور غیرمجاز وارد محدوده زوج و فرد یا طرح ترافیک می‌شوند.

عکس: پوشاندن پلاک ماشین و ورود به طرح زوج و فرد

پوشاندن پلاک ماشین توسط یک مرد خلافکار

پوشاندن پلاک ماشین توسط یک زن خلافکار

در تصاویر فوق تلاش زن و مردی را برای پوشاندن پلاک خودرو مشاهده می کنید. خلافکارانی در لباس انسان که به راحتی حاضرند قانون را دور بزنند!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.