کد مطلب: ۳۶۴ تاریخ انتشار: 23 بهمن 1398 / 04:53 ارسال نظر
کاریکاتور: به نامزدهای دروغگو رأی ندهیم!

کاریکاتور نامزدهای دروغگو!

کاریکاتور نامزدهای دروغگو

نامزد دروغگو مردم را دچار ابهام می کند و قصد دارد با فریب مردم، رأی آنها را به دست آورد. کاریکاتور نامزدهای دروغگو را ببینید!

مجله خبری روزلاگ: یکی از مشکلاتی که همواره دامن مردم کشور را می گیرد، بی توجهی مسئولان به خواسته مردم است. اما ریشه این مشکل کجاست؟ اخیرا گفتگویی از دبیر شورای نگهبان منتشر شد که در آن از مردم خواسته بود به نامزدهای دروغگو رأی ندهند! بر این اساس روزلاگ، به نقل از خبرگزاری رسا کاریکاتور نامزدهای دروغگو را منتشر می کند. ببینید:

کاریکاتور: به نامزدهای دروغگو رأی ندهیم!

به نامزدهای دروغگو رأی ندهیم انتخاب اصلح

رسا درباره نامزدهای دروغگو می نویسد: نامزد دروغگو به‌دلیل ارتکاب گناه کبیره صلاحیت اخلاقی لازم را برای دفاع از حقوق مردم ندارد؛ زیرا فردی که از خشم الهی ترس نداشته باشد، خشم و غضب موکلینش برای او اهمیتی نخواهد داشت.

از این‌ رو مقام معظم رهبری کاندیدای دروغگو را عنصری خطرناک دانسته و فرموده‌اند: (افرادی که) بر ایشان خلاف‌واقع گفتن و دروغ‌گفتن، بلکه مردم را به ناحق تهییج‌کردن، حق را باطل و باطل را حق جلوه دادن، اهمیتی ندارد! واقعا اگر چنین کسانی باشند، باید جلوی آنها را گرفت و نباید گذاشت به مجلس راه پیدا کنند.

همچنین نقل اکاذیب و حوادث خلاف‌واقع مربوط به کاندیدها ازسوی طرفداران یا مخالفان آنها در نشریات، روزنامه‌ها، رسانه‌های جمعی و رسانه ملی از مصادیق نشر اکاذیب بوده و ممنوعیت شرعی خواهد داشت.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.