کد مطلب: ۳۷۰ تاریخ انتشار: 23 بهمن 1398 / 12:46 ارسال نظر
فیلم: زاویه دیگری از سقوط هواپیمای اوکراین!

فیلم: محاکمه اپراتور سپاه که موشک کروز را هواپیما تشخیص داد!

محاکمه اپراتور سپاه علت سقوط هواپیمای اوکراین سقوط موشک کروز

محاکمه اپراتور سپاه که موشک کروز آمریکایی را به خاطر احتمال هواپیمای مسافری بودن نزده و باعث به شهادت رسیدن شمار زیادی از هموطنانمان شده بود مشاهده بفرمایید!

مجله خبری روزلاگ: سقوط هواپیمای اوکراین، اتفاق تلخی بود که جان شمار زیادی از هموطنان ما را گرفت. این خبر، بسیار تأسف بار بود و هم فرمانده کل سپاه و هم فرمانده هوافضای سپاه، به خاطر این اتفاق، «عذرخواهی» و «آرزوی مرگ» کردند. فیلم محاکمه اپراتور سپاه نگاهی متفاوت به ماجرا داشته است. ببینید:

فیلم محاکمه اپراتور سپاه که موشک را هواپیما تشخیص داد!

پس از سقوط هواپیما، دو نوع برخورد با ماجرا صورت گرفت: ۱. برخورد منطقی ۲. برخورد سیاسی. طبعا در برخورد نوع اول، مسئولان رسما در رسانه ملی و مجلس شورای اسلامی، هم عذرخواهی کردند و هم به تشریح ماجرا پرداختند. اما در برخورد نوع دوم، از این ماجرا نهایت بهره برداری سیاسی صورت گرفت و هم معاندان، و هم بعضی غافلان داخلی، از این ماجرا نهایت استفاده را بردند. واقعیت این است که با گذر زمان، بیشتر می توان ابعاد مختلف حادثه را مورد ارزیابی قرار داد.

این نکته نیز باید ذکر شود که بعضی بازیگران، به واسطه این اتفاق، جشنواره فجر را تحریم کرده و یا از حضور در آن انصراف دادند. باید از مسئولان «دولت» سوال کرد که چطور بازیگری که «جشنواره فجر انقلاب اسلامی» را تحریم کرده، یا از حضور در آن انصراف داده است، به عنوان برگزیده انتخاب می کنند؟ روشن است که جایزه از فرامرز قریبیان گرفته شد و به پیمان معادی تقدیم گردید.

جالب اینکه فرامز قریبیان، در فیلمی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا درخشیده است که خود منتقد دولت است! از سوی دیگر معادی هم اعلام کرده است که در جشنواره حاضر نمی شود! و حتی برای دریافت جایزه هم در اختتامیه حضور نداشته است. روشن است که انتقادات صریح قریبیان از مسئولان سینمایی دولت تدبیر هم در این تصمیم بی تأثیر نبوده است و ماجرای جایزه گرفتن پیمان معادی را به نوعی می توان با اتفاقات اخیر سیاست خارجی ایران مقایسه نمود؛ انگار مسئولان دولتی با «تدبیر» خاصی به دنبال عزتند و هر بار هم اتفاقا به در بسته می خورند!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.