کد مطلب: ۳۷۴ تاریخ انتشار: 23 بهمن 1398 / 19:42 ارسال نظر
پایان کار غرب گرایان در ایران نزدیک است؟

اعتدال یا انفعال مسئله این است!

مکتب امام اسلام آمریکایی اعتدال انفعال

اعتدال و انفعال به پایان راه خود رسیده است و دیگر دوران اصولگرا و اصلاح طلب تمام شده است. امروز با دوگانه مکتب امام و اسلام آمریکایی مواجه هستیم.

مجله خبری روزلاگ: هیچکس خودش را تندرو نمی داند، حتی کسانی که به روشنی مواضعی تند دارند هم خودشان را معتدل می دانند و دیگران را تندرو! از این جهت دولتی که یکی از تندروترین دولت های پس از انقلاب است، بر روی خود نام «اعتدال» نهاده است. دولتی که پس از انقلاب، برای نخستین بار به طور مستقیم با رئیس جمهور آمریکا تماس می گیرد و در سطح ریاست جمهوری با اوباما صحبت می کند! یا وزیر خارجه اش، باز برای نخستین بار، ساعت ها با وزیر خارجه آمریکا به اصطلاح «مذاکره» می کند نیز خود را اعتدال گرا می نامد! در این مطلب، با بازخوانی سخنان آیت الله میرباقری با موضوع اعتدال یا انفعال به نقد و بررسی عملکرد مدعیان اعتدال گرایی پرداخته شده است:

پذیرش غرب انفعال است نه اعتدال

خبرگزاری رسا «پذیرش غرب انفعال است نه اعتدال / مکتب امام باید بر جامعه حاکم باشد» نوشت: نماینده خبرگان رهبری با اشاره به نبرد جدی مکتب امام راحل و اسلام آمریکایی تأکید کرد که پذیرش سلطه غرب و عقب نشینی در برابر آن اعتدال نیست بلکه انفعال محسوب می شود.

آیت‌الله سیدمهدی میرباقری نماینده مجلس خبرگان رهبری در مراسمی که به مناسبت اربعین سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: فتنه امروز در خدمت فرعون زمان بودن است.

وی ادبیات غرب از توسعه را پرستش سیاست مدرن دانست و ادامه داد: درگیری اسلام با تمدن غرب بر سر بت پرستی مدرن است. امام راحل در برابر همین پت پرستی مدرن قیام کردند و انقلاب اسلامی نیز همین ماموریت را برعهده دارد.

غرب با خلط حق و باطل علم تولید می کند و به واسطه آن علوم غرب پرست تربیت شود

آیت‌الله میرباقری علم مفید و حق را بسیار ارزشمند و مورد قبول دانست و ابراز کرد: در حال حاضر دنیای غرب با خلط حق و باطل، علم تولید می کند تا افراد به واسطه آن علوم، غرب پرست تربیت شوند هدف او از این تولید فریب جوامع بشری و گسترش برده داری نوین در جهان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در هیچ دورانی برده‌داری به پیچیدگی برده‌داری امروز نبوده و در هیچ زمان تاریخ برده‌داران به اندازه سرمایه‌داران امروز به این گستردگی برده نداشتند.

وی افزود: جهان غرب فضای سایبری را در جهان با هدف تغییر کل نظم جهانی دولت‌ها، ملت‌ها و کشورها ایجاد کرد، آیا برای این تغییر از ملت ها اجازه اخذ کرد؟ آیا برده داری از این بدتر وجود دارد که ملت ها از فضای سایبر استفاده کنند ولی سهمی در آن نداشته باشند؟ آیا این معنای واقعی آزادی و دموکراسی است؟

آیت‌الله میرباقری با اشاره به اینکه جبهه مؤمنان نباید تابع جبهه کفار و منافقان باشد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در عصر کنونی وارد این نبرد شده و سنگرهای فراوانی را در دنیا فتح کرده است، برای همین فتح الفتوحات است که جبهه کفر دیگر جرات نمی کند بگوید دین افیون جامعه است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غرب در آینده نزدیک از جبهه حق شکست ایدئولوژی خواهد خورد، گفت: زمانی که پرستش غربیان، تحقیر شدگی ملت‌ها و احساس حقارت در مقابل ارزشهای آمریکایی از بین رفت دیگر ملت‌ها به سبک غربی زندگی نخواهند کرد؛ در حال حاضر جهان غرب به دنبال آن است که سبک زندگی غربی را ارزشمند جلوه دهد.

روی کار آمدن غرب پرستان و نفوذ ایدئولوژی آمریکا در جامعه

وی با اشاره به اینکه بحران کنونی جهان غرب ایدئولوژی است، ابراز کرد: چالش و دشمنی غربیان با اسلام سبب شده ایدئولوژی آنان در عالم متزلزل شود؛ اگر در جامعه ای غرب زدگان و غرب پرستان روی کار باشند ایدئولوژی آمریکا در آن جامعه نفوذ می کند و زمانی که جامعه براثر آن ایدئولوژی تحقیر شد مجبور می شود امنیت غرب را تامین کند و نام آن را اعتدال، میانه روی و مذاکره بگذارد.

آیت‌الله میرباقری ادامه داد: اما اگر جامعه ای همانند انقلاب اسلامی در برابر غرب بایستد و بگوید اگر شما با دین ما بجنگید ما با همه دنیای شما خواهیم جنگید؛ آمریکا موضع خود را تغییر داده و عقب نشینی می کند برای همین است که ما می گوییم مبارزه ایران و آمریکا جنگ ایدئولوژی است و شکست از آن غرب خواهد بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امروز همه درد آمریکا این است که ایران را از سپهر تمدنی پایین کشیده و پای میز مذاکره بکشاند تا بتواند از این طریق دوگانه اسلام و غرب را به دوگانه غرب و غرب تبدیل کند.

اسلام میانه رو و اسلام خشن: بازی غربی ها در جوامع اسلامی

وی ادامه داد: غربیان در دو دهه اخیر غرب زدگان و غرب پرستان را در جوامع اسلامی سازماندهی کردند و گفتمان اسلام میانه‌رو و اسلام خشونت را در این کشورها به راه انداختند؛ رقیب هراسی در انتخابات ناشی از همین دو گفتمان است.

آیت‌الله میرباقری افزود: دشمنان با حذف گفتمان مکتب امام خمینی(ره)، گفتمان غرب پذیری و گفتمان خشونت را در جوامع اسلامی ترویج می دهند تا غرب پذیری را اعتدال جلوه دهند در حالی که غرب پذیری و پذیرش سلطه سراسر انفعال است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: قرائت لیبرالیستی از مکتب امام به اسم عدالت و اعتدال تحریف بوده و در راستای دست یابی به قدرت سیاسی انجام می شود، امام راحل خود را خادم ملت می دانستند و طرفدار مستضعفان بودند و می فرمودند قلل رفیع جهان را باید فتح شود.

گفتمان اعتدال یا انفعال به بن بست رسیده است

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی همه معادلات غربی را کور کرد، گفت: گفتمان اعتدال یا انفعال و خشونت به بن بست جدی رسیده و میانه روهای جهان اسلام نیز مجبور به عقب نشینی هستند چرا که برتری قدرت از آن اسلام است.

آیت‌الله میرباقری با اشاره به انتخابات آتی، خاطرنشان کرد: دیگر دوران اصولگرا و اصلاح طلب، راست و چپ تمام شده و امروز با دوگانه مکتب امام و اسلام آمریکایی مواجه هستیم در انتخابات باید به کسانی که حامی مکتب امام راحل هستند رای داده شود تا مکتب امام در جامعه حاکم شود.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.