کد مطلب: ۴۳۳ تاریخ انتشار: 28 بهمن 1398 / 10:12 ارسال نظر
سردار محمد علی جعفری با ذکر ۲ دلیل مطرح کرد:

حاج قاسم می دانست شهادتش نزدیک است!

حاج قاسم می دانست شهید می شود نقاشی سردار سلیمانی نقاشی شهادت سپهبد سلیمانی

سردار جعفری، فرمانده سابق سپاه با بیان اینکه حاج قاسم می دانست سفر عراق آخرین سفر است و شهید می شود با ذکر دو دلیل به تبیین این موضوع پرداخت.

مجله خبری روزلاگ: سردار جعفری، فرمانده سابق سپاه در مصاحبه اخیر خود با ذکر دو دلیل به این نکته اشاره کرده است که حاج قاسم می دانست شهادتش نزدیک است. با ما همراه باشید:

متن کامل گفتگوی سردار عزیز جعفری فرمانده سابق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که در آن درباره شهادت حاج قاسم و برکات آن، و نیز اقدامات فرمانده سابق سپاه قدس و تشییع قیامت‌گونه پیکر پاک ایشان سخن گفته اند را از اینجا بخوانید:

تشییع حاج قاسم بزرگترین رفراندم بود!

حاج قاسم می‌ دانست که شهادت نزدیک است

سردار جعفری با تبیین دو دلیل درباره این مدعا که حاج قاسم می دانست شهادتش نزدیک است می گوید: «حاج قاسم بدون تردید می‌دانست دارد می‌رود و می‌دانست به شهادت نزدیک شده، آن کار اتفاقی نبود که در پرواز انگشتر و تسبیحش را داده بود که به دست دخترش زینب برسانند، دست‌نوشته‌ای که لای قرآن می‌گذارد نشان می‌دهد که به او الهام شده سفری که به عراق می‌رود آخرین سفرش است.»

در بیان سردار محمد علی جعفری فرمانده سابق سپاه درباره شهادت سردار سلیمانی و علم سردار به شهادتشان ۲ نشانه و دلیل وجود دارد:

۱. سردار سلیمانی در پرواز انگشتر و تسبیحشان را می دهند که به دست دخترشان زینب سلیمانی برسانند. امانت هم به صاحبش می رسد. اما تصمیم سردار و زمان انجام و اجرای آن جای تأمل دارد.

۲. سردار سلیمانی دست نوشته ای از خود به جای می گذارند که توصیه به محل دفنشان در کرمان است. سردار آسمانی اسلام این نوشته را برای همسرشان نوشته اند. این دست نوشته نیز نشان می دهد که به سردار الهام شده است که سفر عراق، آخرین سفرشان در کالبد تن خاکی است.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.