کد مطلب: ۴۴۲ تاریخ انتشار: 28 بهمن 1398 / 12:33 ارسال نظر
بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی خطاب به علما: رهبر مظلوم و تنهاست!

میثاق نامه سردار سلیمانی درباره رهبر انقلاب + فیلم

میثاق نامه سردار سلیمانی درباره رهبر

میثاق نامه سردار سلیمانی درباره رهبر انقلاب را ببینید. سردار آسمانی لشکر اسلام می نویسد: من حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم!

مجله خبری روزلاگ: میثاق نامه سردار سلیمانی درباره رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این مطلب مشاهده می  فرمایید. میثاق نامه سردار سلیمانی درباره رهبر معظم انقلاب، اولا اشاره به جایگاه ولایت فقیه و اثر آن در پیشبرد اهداف اسلامی در سرتاسر جبهه مقاومت دارد، و ثانیا، تأکید غم انگیزی نسبت به مظلومیت و تنهایی امام خامنه ای است.

پیشتر متن کامل وصیت نامه الهی سیاسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روزلاگ منتشر شده است که می توانید از لینک زیر مطالعه بفرمایید:

فیلم: وصیت سردار سلیمانی درباره رهبر انقلاب

ولی فقیه در وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی

سرتاسر زندگی سردار دلها و محبوب قلوب ملت ایران، مملو از عشق به رهبر و مقتدای خویش بود. او در دوران حیات با برکت خود، بارها اعتقاد قلبی خویش را در سخنرانی های مختلف ابراز کرده بود. با این حال، در وصیت نامه این شهید والامقام نیز به رکن رکین «ولایت فقیه» به کرّات اشاره شده است و تکرار آن، نشان می دهد محور اصلی «میثاق نامه حاج قاسم» وحدت حول محور ولایت فقیه و اعتقاد قلبی و عملی به آن برای مسئولان است:

توصیه به جایگاه رهبری خطاب به برادران و خواهران مجاهد در جبهه مقاومت

سردار آسمانی جبهه مقاومت، خطاب به «برادران و خواهران مجاهد» خود می نویسد: «برادران و خواهرانم! جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است؛ رهبری متصل و منصوب شرعی و فقهی به معصوم. خوب می‌دانید منزّه ترین عالِم دین که جهان را تکان داد و اسلام را احیا کرد، یعنی خمینی بزرگ و پاک ما، ولایت فقیه را تنها نسخه نجات بخش این امت قرار داد؛ لذا چه شما که به‌عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما که به‌عنوان سنّی اعتقاد عقلی دارید، بدانید [باید] به دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه‌ رسول الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله‌الحرام و مدینه حرم رسول‌الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی‌ماند؛ قرآن آسیب می‌بیند.»

توصیه به ایرانیان: خامنه ای عزیز را جان خود بدانید!

سپهبد شهید در ادامه خطاب به «برادران و خواهران ایرانی» خود می نویسد: «برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پر افتخار و سربلند که جان من و امثال من، هزاران بار فدای شما باد، کما اینکه شما صدها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید؛ از اصول مراقبت کنید. اصول یعنی ولیّ فقیه، خصوصاً این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت؛ خامنه‌ای عزیز را عزیزِ جان خود بدانید. حرمت او را حرمتِ مقدسات بدانید.»

خطاب به سیاسیون: ولایت پذیری قلبی و عملی لازمه مسئولیت پذیری

حاج قاسم خطاب به «سیاسیون کشور» چند اصل مهم را برای وحدت بیان کرده و می نویسد: «اول آنها، اعتقاد عملی به ولایت فقیه است؛ یعنی این که نصیحت او را بشنوید، با جان و دل به توصیه و تذکرات او به‌عنوان طبیب حقیقی شرعی و علمی، عمل کنید. کسی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد مسئولیتی را احراز کند، شرط اساسی آن [این است که] اعتقاد حقیقی و عمل به ولایت فقیه داشته باشد. من نه می‌گویم ولایت تنوری و نه می‌گویم ولایت قانونی؛ هیچ یک از این دو، مشکل وحدت را حل نمی‌کند؛ ولایت قانونی، خاصّ عامه مردم اعم از مسلم و غیر مسلمان است، اما ولایت عملی مخصوص مسئولین است که می‌خواهند بار مهم کشور را بر دوش بگیرند، آن هم کشور اسلامی با این همه شهید.»

تصویری متفاوت از سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اینستاگرام رهبر انقلاب

اشاره به مظلومیت رهبر انقلاب خطاب به علما و مراجع معظم تقلید

میثاق نامه سردار سلیمانی درباره رهبر با توصیه هایی تحت عنوان «سرباز» به محضر علمای بزرگوار به پایان می رسد. فرمانده لشکر عشق و ایثار خطاب به «علما و مراجع معظم» با عنوان «سربازتان…» می نویسد: «من حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم. او نیازمند همراهی و کمک شماست و شما حضرات معظّم با بیانتان و دیدارهایتان و حمایت‌هایتان با ایشان می‌بایست جامعه را جهت دهید. اگر این انقلاب آسیب دید، حتی زمان شاه ملعون هم نخواهد بود، بلکه سعی استکبار بر الحادگری محض و انحراف عمیق غیر قابل برگشت خواهد بود.»

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.