کد مطلب: ۵۴۶ تاریخ انتشار: 2 اسفند 1398 / 13:12 ارسال نظر
وزیر امور خارجه با شرکت در انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد:

ظریف: مردم نمی‌گذارند یک نفر در واشنگتن بنشیند و برای آنها تصمیم بگیرد!

محمد جواد ظریف مردم نمی‌گذارند کسی برایشان تصمیم بگیرد وزیر امور خارجه رأی

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مردم نمی‌گذارند یک نفر در واشنگتن برای ما تصمیم بگیرد. انتخابات بهترین راه برای قوی شدن و سربلندی بین المللی است.

مجله خبری روزلاگ: وزیر امور خارجه کشورمان پس از انداختن رأی خود به صندوق گفت: مردم نمی‌گذارند یک نفر در واشنگتن برای آنها تصمیم بگیرد! دکتر محمد جواد ظریف همچنین گفت انتخابات بهترین راه برای «قوی شدن» است و موجب «عزت بین المللی» می شود. با ما همراه باشید:

وزیر امور خارجه: مردم نمی‌گذارند کسی برای آنها تصمیم بگیرد

به نوشته راه دانا رییس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه ممکن است برخی ترجیحاتی داشته باشند، ممکن است برخی گلایه‌هایی داشته باشند اما کماکان خودشان می‌خواهند سرنوشتشان را تعیین کنند، اظهار داشت: مردم نمی‌گذارند یک نفر در واشنگتن بنشیند و برای آنها تصمیم بگیرد؛ آن هم یک نفری که دستش به خون فرد بزرگی مثل سردار سلیمانی آغشته است که مردم در رفراندوم تشییع او نشان دادند با همه دیدگاه‌های متفاوت در برابر قلدری، زور و تروریسم دولتی ایستادگی می‌کنند.

انتخابات بهترین راه برای قوی شدن و سربلندی بین المللی است

ظریف افزود: انتخابات با همه تفاوت‌ها و با همه ترجیح‌هایی که داشتیم یا نداشتیم، هنوز بهترین راه است برای اینکه کشور را قوی کنیم. به کشور امکان دهیم که در سطح بین‌المللی سربلند و مقاوم بایستد و ایران زیباتری برای نسل بعد داشته باشیم.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.