کد مطلب: ۷۱۵ تاریخ انتشار: 8 اسفند 1398 / 00:07 ارسال نظر
بیت آیت الله شبیری زنجانی بخاطر کرونا قرنطینه شد:

درگذشت آیت الله شبیری زنجانی صحت ندارد!

آیت الله شبیری زنجانی مرجع تقلید

متاسفانه بعضی از کانال های تلگرامی، اخبار درگذشت آیت الله شبیری زنجانی را به دروغ منتشر کرده اند. این خبر صحت ندارد و این مرجع بزرگوار در صحت و سلامت هستند.

مجله خبری روزلاگ: متاسفانه بعضی از کانال های تلگرامی اقدام به انتشار خبر درگذشت آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید کرده اند. پیگیری های «روزلاگ» نشان می دهد این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و حضرت آیت الله شبیری زنجانی در صحت و سلامت هستند. البته احتمالا با توجه به فوت یکی از اعضای دفتر این مرجع تقلید، کانال های خبری در تلگرام به اشتباه خبر فوت ایشان را نشر داده اند.

به نوشته خبرآنلاین «در پی درگذشت آقای حاج سید مجتبی فاضلی مسئول اجرایی و مالی دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی بر اثر بیماری کرونا کلیه اعضاء دفتر و بستگان وی تحت قرنطینه قرار گرفته‌اند تا مورد معاینه و در صورت لزوم آزمایش قرار بگیرند.»

«بنا بر این گزارش، مرحوم خواهر زاده حضرت آیت‌الله و نیز خاله زاده آقای میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و بسیار فعال در امور کمک به فقرا و نیازمندان و ساعی در انجام مراسمات دفتر و یاری به دیگران بود. در پی این واقعه حضرت آیت‌الله نیز در قرنطینه قرار گرفته‌اند.»

تذکر: گفتنی است خبر درگذشت آیت الله شبیری زنجانی در «تلگرام» انتشار یافته است. با توجه به اینکه کانال های تلگرام، اینستاگرام و… ثبت نمی شوند و مسئولی ندارند، بنابراین در نشر اخبار دقت نمی کنند و هر خبر کذبی را به خورد مخاطب می دهند که این خود باعث بروز مشکلات و نگرانی هایی در سطح جامعه می شود. یکی از ابعاد «سواد رسانه ای» توجه به «منبع» خبر و بررسی «صحت» خبر و سپس «پذیرش» آن است.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.