کد مطلب: ۱۳۴ تاریخ انتشار: 16 بهمن 1398 / 13:19 ارسال نظر
ترامپ با نانسی پلوسی دست نداد و در مقابل، پلوسی متن نطق سالانه ترامپ را پاره کرد!

توهین آشکار نانسی پلوسی به ترامپ! + عکس

نانسی پلوسی ترامپ

توهین آشکار نانسی پلوسی به ترامپ در مقابل دوربین رسانه ها اتفاق افتاد و پلوسی، متن سخنرانی ترامپ را در مجلس نمایندگان پاره کرد!

مجله خبری روزلاگ: نانسی پلوسی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا به صورت رسمی و در مقابل دوربین رسانه ها توهین کرد. البته توهین آشکار نانسی پلوسی به ترامپ در واکنش متقابل به توهین ترامپ بود که با نانسی پلوسی که دستش را دراز کرده بود دست نداد!

فردانیوز با تیتر «پلوسی کپی متن نطق سالانه ترامپ را پاره کرد!» به نقل از ایسنا نوشت: رسانه‌های آمریکایی امروز (چهارشنبه) گزارش دادند، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اقدام به پاره کردن کپی متن نطق سالانه دونالد ترامپ موسوم به “وضعیت کشور” کرد.

به نقل از شبکه “سی ان بی سی” آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در آغاز سخنرانی سالانه خود از دست دادن با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امتناع کرد. این اتفاق دو ماه پس از آن صورت گرفت که دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان به استیضاح رئیس جمهوری آمریکا رای دادند.

ترامپ همزمان با پا گذاشتن به محل سخنرانی یک کپی از متن سخنرانی خود را به مایک پنس، معاونش و یکی دیگر را به پلوسی داد؛ پلوسی دستش را دراز کرده بود تا با ترامپ دست بدهد، اما رئیس جمهوری از این کار امتناع کرد.

عکس: توهین آشکار نانسی پلوسی به ترامپ

توهین آشکار نانسی پلوسی به ترامپ

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم در واکنش به این کار ترامپ در برابر چشم رسانه‌های داخلی و خارجی کپی متن سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا را که قبل از شروع سخنرانی به او داده بود، پاره کرد.

پلوسی همچنین در واکنش به این رفتار ترامپ فقط گفت: خانم‌ها و آقایان، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا. این درحالیست که رسم بر این است که رئیس مجلس نمایندگان این طور رئیس جمهوری ایالات متحده را به حضار معرفی کند: اعضای کنگره، مفتخرم که رئیس جمهوری ایالات متحده را معرفی کنم.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.