کد مطلب: ۲۳۴ تاریخ انتشار: 19 بهمن 1398 / 06:53 ارسال نظر
درخواست نود سیاسی با اجرای استاد علی اکبر رائفی پور

نود سیاسی با اجرای رائفی پور

90 سیاسی با اجرای رائفی پور

کاربران کمپین برنامه ۹۰ سیاسی با اجرای علی اکبر رائفی پور را ایجاد کردند که در مدت کوتاهی مود حمایت جمع زیادی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

مجله خبری روزلاگ: کمپین درخواست پخش برنامه نود سیاسی با اجرای استاد علی اکبر رائفی پور توسط کاربران در خبرگزاری فارس مطرح شد و پس از حمایت قابل توجه از آن، بنا به روال، قرار شد مسئولان فارس موضوع کمپین را مورد پیگیری قرار دهند. با ما همراه باشید:

فارس با تیتر «درخواست برنامه نود سیاسی با اجرای علی اکبر رائفی‌پور ۲۲۰۰۰ امضایی شد» نوشت: جمعی از مردم با راه‌اندازی پویشی با ۲۲۰۰۰ امضا خواستار تولید برنامه نود سیاسی با اجرای علی‌اکبر رائفی‌پور شدند. «فارس من» به زودی موضوع را بررسی خواهد کرد.

درخواست برنامه نود سیاسی با اجرای علی اکبر رائفی‌پور ۲۲۰۰۰ امضایی شد/ پیگیری موضوع توسط خبرگزاری فارس

کمپین درخواست تولید برنامه نود سیاسی با اجرای علی اکبر رائفی‌پور در کمتر از ۴۸ ساعت ۲۲۰۰۰ امضایی شد. حامیان این سوژه با خطاب قرار دادن صدا و سیما از «فارس من» خواستند تا درخواستشان را از مراجع مربوطه پیگیری کند.

در متن این کمپین آمده است: «در این اوضاع کشور فردی مانند استاد رائفی پور می‌تواند با روشنگری آتش بسیاری از فتنه‌ها را خاموش کند و دست بعضی ازمسئولین بی‌عرضه در مملکت را رو کند.»

باتوجه به حدنصاب رسیدن امضاهای این سوژه، همکاران من در اسرع وقت موضوع را بررسی خواهند کرد. اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید. بدیهی است که پیگیری فارس بر پایه حمایت‌های مردم وجاهت پیدا کرده و ما فارغ از اینکه چه نتیجه‌ای در نهایت برای این درخواست شما در پیش خواهد بود، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

پاسخ صداوسیما به کمپین ۵۰ هزار نفری مخاطبان فارس با موضوع برنامه ۹۰ سیاسی

مدیر روابط عمومی معاونت سیما درباره اجرای برنامه نود سیاسی با اجرای علی‌اکبر رائفی‌پور گفت: سازمان صداوسیما ساز و کار مشخصی برای تولید برنامه‌های تلویزیونی دارد و بر اساس آن افرادی که طرح‌ها و ایده‌هایی برای برنامه‌سازی دارند باید طرح مکتوب خود را به معاونت سیما ارائه کنند.

پاسخ صداوسیما به کمپین ۵۰ هزار نفری مخاطبان «فارس من»/ ساخت برنامه با اجرای رائفی‌پور را بررسی می‌کنیم

به نوشته فارس، چندی پیش در سامانه فارس من درخواستی از سوی مخاطبان خبرگزاری فارس ثبت شد با این تیتر «درخواست برنامه نود سیاسی با اجرای استاد علی اکبر رائفی‌پور» که توانست بیش از ۵۰ هزار امضاءجمع‌آوری کند.

به گزارش فارس، این موضوع را از «حمید خواجه‌نژاد» مدیر روابط عمومی معاونت سیما جویا شدیم که در پاسخ به فارس گفت: سازمان صداوسیما ساز و کار مشخصی برای تولید برنامه‌های تلویزیونی دارد و بر اساس آن افرادی که طرح‌ها و ایده‌هایی برای برنامه‌سازی دارند باید طرح مکتوب خود را به معاونت سیما ارائه کنند.

مدیر روابط عمومی سیما با بیان اینکه اولویت در ساخت برنامه‌های تلویزیونی با تهیه‌کنندگان موظف و شناخته شده تلویزیون است، افزود: البته این بدان معنا نیست که طرح‌های نوآورانه دیگر بررسی نمی‌شود، بلکه آنها را هم با دقت بررسی می‌کنیم. اگر طرحی در این زمینه به معاونت سیما ارائه شود، آن را بررسی خواهیم کرد.

نظرات مردم درباره ۹۰ سیاسی با اجرای رائفی پور

معصومه سراقی نوشت: استاد یکی از برجسته ترین اساتید هستن که حرفشون به دل مردم میشینه فردی ولایی هستن و یک سیاستمدار قوی و باهوش.

مریم معصومی نوشت: خیلی عالی میشه اگه صداوسیما قبول کنه بنظرم یک برنامه ای در شان مردم ایران میشه ،استادواقعا سواد سیاسی ورسانه ای بالایی دارن.

کاربری با نام سمیرا نوشته: آقايون برنامه ثریا و جهان آرا رو نتونستن تحمل کنن آیا واقعا امکان پذیره اگر بشه که نور الا نور میشه من از هم اکنون هیجان زده ام!

کاربری به طنز نوشته: درخواست ۹۰ سیاسی خوب است ولی بهتره بجای اقای رائفی پور اقای دکتر صادق زیباکلام تهیه کننده باشه.

محسن رنجبر نوشته: من با اجرای برنامه ۹۰ اقتصادی با اجرای علی اکبررائفیپور موافقم

کاربری به نام علی نوشته: اتفاقا حرف های ایشون چون همیشه با سند و مدرک مستند ارایه میشه پشت خیلی از آقایون که تا آخور سرشون تو بیت المال هست را لرزونده . بله حرف حق تلخه البته برا منافقین و باندهای نفوذی که این همه سال با زندگی ابرو و دین مردم بازی کردند.همونهایی که زبان و عمل دشمن را در کشور پیاده میکردند و اگر وجود گرانبهایی همچون رهبری نبودند معلوم نبود اکنون چه به سر مردم بیچاره می‌آوردند. الان هم از بی ادبی علنی کم نمی آورند و حرفهای خود را که نمی‌توانند پیش ببرند به رهبری نسبت میدهند که این بزرگوار هم به خاطر حفظ حرمتشون مجبور میشه بصورت غیر مستقیم از طریق نهادهای دیگر حرفهای نسبت داده شده را تکذیب کنه. ایشون با این مرام و احترام رفتار میکنند ولی بعضی آقایون از مرام و مردانگی ایشون می‌خوان سو استفاده کنند. که البته مردم هوشیارتر از گذشته هستند. انشالله.

دانشجوی شریف نوشته: به نظر بنده صدا و سیما هیچگاه نتونسته یک رسانه کاملا مستقل باشه و با نظر صد در صدی مردم عمل کنه. چراکه بودجه اصلی صدا و سیما از دولت هاست. اگر هم بخواد بودجه خودش رو از طریق تبلیغات کسب کنه مخاطبین خودش رو از دست میده. دولت با فشارها و لابی گری هایی که توی سالهای اخیر داشته از پخش هرگونه برنامه زنده سیاسی جلوگیری کرده. در عین حال برنامه ها یا حتی سریالهای پخش روهم به نفع خودشون سانسور کردند. به همین دلیل فکر میکنم بحث ۹۰ سیاسی تنهایک شو سیاسی ضد دولت هست که آقای طرفداران رائفی پور شکل دادند و البته با آن موافق هستم.

ناشناس نوشته: برای صدا و سیما ننگه که جوانان انقلابی و مثل ضد انقلاب ممنوع التصویر میکنه… واقعا ننگه! صدا و سیما جای جوون انقلابی نباشه جای کیه؟ سلبریتی دوزاری؟ این همه سال تلوزیون و سلبریتی گردانی کردید… عید و عزا سلبریتی چپوندین تو حلق مردم بسه دیگه… گام دوم انقلاب نیاز به انقلاب در تلوزیون داره… مگر آقا نفرمودن که دارن از چپ و راست میزنن… خوب ما هم باید بزنیم… از چپ و راست باید دست های آلوده ای رو که گلوی انقلاب و گرفتن رسوا کنیم… ایشون و سایر جوانان انقلابی جاشون تو تلوزیون مطمئنم باشین بیشتر از برنامه سلبریتی ها ببینده پیدا میکنه شنیدن حقایق… کامنتا مارو نشون صدا و سیما بدین.

علی اکبر نوشته: از اون روزی که رهبری بر سر مسئله بنزین خودش رو خرج نظام کرد بعد هم سردار حاجی زاده مسئله سقوط هواپیما که صد در صد مسولیتش بر عهده شیخ کلید ساز و سازمان هواپیمایی بود رو گردن گرفت و از آبروی خودش مایه گذاشت. دیگه حجت بر انقلابیها تمام شده که باید با جان (مثل سردار دلها) و مال و آبروی خودشون به میدون بیایند و از میراث خون شهدا که از هر طرف مورد هجوم کفتارهای خودی و بیگانه قرار گرفته دفاع کنند. به گفته ی امام بزرگوار این انقلاب با خون آبیاری میشه.

واکنش رسانه های زنجیره ای به ایجاد برنامه ۹۰ سیاسی در صدا و سیما

رسانه های زنجیره ای نیز به خواسته مردمی در ایجاد برنامه ۹۰ سیاسی واکنش نشان دادند و با حملات عجیب و غریب، به این موضوع پرداختند. از جمله همشهری، رسانه شهرداری تهران که توسط طیفی از اصلاح طلبان تندرو اداره می شود، با تیتر «به جنازه «نود» رحم کنید لااقل!» به استقبال این موضوع رفت. روزلاگ در مطلبی دیگر به نقد و بررسی واکنش ها به این موضوع خواهد پرداخت. اما خوب است همشهری به اقدامات شهرداری تهران نگاهی بیاندازد و در خصوص آن دفاعیاتی ارائه کند. همچنین خوب است نویسنده مطلب همشهری بداند، اگر عادل سوپر استار است، که هست، توسط رسانه ملی و با حمایت تلوزیون از یک مجری مبتدی، تبدیل به سوپر استار شده است و نمک خورده و مشخص نیست با نمکدان چه کرده است! اما اگر استاد علی اکبر رائفی پور سوپر استار است! که البته هست، در بین مردم، و با سخنرانی های متعدد به این درجه از محبوبیت رسیده است. کافی بود نویسنده مطلب، چند برنامه استاد را می دید تا اینگونه با شتاب قلم به دست نگیرد!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.