کد مطلب: ۲۳۹ تاریخ انتشار: 19 بهمن 1398 / 09:18 ارسال نظر
رابطه علی دایی و دکتر احمدی نژاد چطور شکرآب شد؟

علی دایی بین دو نیمه احمدی نژاد را به رختکن راه نداد و اخراج شد!

علی دایی بین دو نیمه احمدی نژاد را به رختکن راه نداد علی دایی دکتر محمود احمدی نژاد

علت برکناری علی دایی با حضور حسین کاظمی در برنامه سلام صبح بخیر افشا شد! کاظمی گفت: علی دایی بین دو نیمه احمدی نژاد را به رختکن راه نداد و اخراج شد!

مجله خبری روزلاگ: حسین کاظمی با حضور در برنامه سلام صبح بخیر، به بیان توضیحاتی جالب درباره برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی پرداخت. کاظمی گفت: علی دایی بین دو نیمه احمدی نژاد را به رختکن راه نداد و همین باعث شد او اخراج شود! با ما همراه باشید:

حسین کاظمی درباره علت حذف علی دایی از تیم ملی کشورمان گفت: زمانی که دایی سرمربی تیم ملی بود و با عربستان بازی داشتیم، رئیس جمهور می خواست با بازیکنان حرف بزند. علی دایی بین دو نیمه احمدی نژاد را به رختکن راه نداد و با باخت مقابل عربستان، همان شب از تیم ملی اخراج شد!

علت برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی

حسین کاظمی گفت رئیس جمهور می خواست با بچه های تیم حرف بزند و به آنها روحیه بدهد. اما علی دایی گفت تمرکز بازیکنان بهم می خورد. بنابراین دکتر احمدی نژاد را به رختکن تیم راه نداد و شاید به همین دلیل برکنار شد.

گفتنی است علی دایی ظاهرا توسط خود دکتر احمدی نژاد به سازمان ورزش وقت پیشنهاد شده بود. علت حرکت علی دایی و راه ندادن رئیس جمهور به رختکن تیم هنوز مشخص نیست و باید صبر تا خود دایی در این مورد توضیح دهد.

اما هرچه هست، اگر علت بهم ریختن تمرکز بازیکنان بوده باشد، نمی توان به علی دایی خرده گرفت! هر دلیل دیگری هم وجود داشته باشد، اگر تیم ملی به عربستان نمی باخت، شاید هرگز علی دایی برکنار نمی شد و تیم ملی هم به راحتی به جام جهانی صعود می کرد.

بعضی معتقدند اشتباهات بازیکنان در باخت تیم ملی موثر بوده است. اگرچه همه این اما و اگرها پس از اتمام بازی به وجود می آید. بعضی می گویند اگر رحمتی آن توپ را به درستی دفع کرده بود و عربستان گل دوم را نمی زد، شاید تیم ملی راحت به جام جهانی صعود می کرد. بعضی معتقدند تیم ملی در دفاع دچار مشکل بود و هر کسی از ظن خود این موضوع را بررسی می کند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.