کد مطلب: ۲۴۵ تاریخ انتشار: 19 بهمن 1398 / 10:08 ارسال نظر
استاد علیرضا پناهیان در گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی:

کی سازشگران محبوب قلبها بوده اند؟

استکبار آمریکا صهیونیسم اسرائیل سازش مقاومت مذاکره آزادی جبهه مقاومت

استاد علیرضا پناهیان با توضیح پیرامون قدرت روحی و نقطه قوت سردار محبوب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفتند سازشگران هیچگاه محبوب قلبها نبوده اند.

مجله خبری روزلاگ: حجت الاسلام پناهیان درباره راز و رمز محبوبیت سردار سلیمانی، قدرت روحی را راز محبوبیت شهید آسمانی جبهه مقاوت دانسته و بیان کردند که سازشگران هیچگاه در طول تاریخ محبوب قلبها نبوده اند. با ما همراه باشید:

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: انسان اگر قدرت روحی داشته باشد می تواند به بسیاری از امور اعم از دانش، ثروت و غیره دست یابد. دخترانی که امروز حجاب خود را حفظ می کنند در اصل بیانگر قدرت روحی‌ آنان و به تصویر کشیدن قدرت زنان است.

به نوشته رسا استاد حوزه علمیه با خطاب قرار دادن مسؤولان کشور، گفت: مسؤولان و سیاستمداران ما چه زمانی می خواهند همانند سردار سلیمانی باشند؟ رمز زنده ماندن یاد سردار آن است که مسؤولان نیز در همه عرصه های اقتصادی و غیره همانند حاج قاسم برای کشور و امت اسلام قدرت آفرینی کنند.

کجای تاریخ سازشگران محبوب قلبها بوده اند؟

وی افزود: در کجای تاریخ وجود دارد که عکس سازشگران بر روی سینه های مردم نصب شود و محبوب قلب ها باشد؛ سردار سلیمانی حماسه ساز بود، مسؤولان باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند تا ملت قدرتمند و عزتمند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه مردم از مسؤولان نظامی می خواهند مقتدرانه عمل کنند، اظهار داشت: آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید به تناسب مقاطع مختلف آموزشی یادمانی در کتاب های درسی در تحلیل چرایی محبوبیت سردار سلیمانی داشته باشد.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.