کد مطلب: ۵۸ تاریخ انتشار: 14 بهمن 1398 / 14:26 ارسال نظر

حرف عجیب هادی غفاری: نوشابه را آنها می خورند و شیشه نوشابه را ما!

شکنجه گاه ساواک موزه عبرت تهران شکنجه با شیشه نوشابه

هادی غفاری پس از رد صلاحیتش برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: نوشابه را آنها می‌خوردند اما شیشه نوشابه را ما می‌خوردیم و اسراف هم نمی‌کردیم!

مجله خبری روزلاگ: هادی غفاری در واکنش به رد صلاحیت خود حرف های عجیبی به زبان آورد و گفت: نوشابه را آنها می خورند و شیشه نوشابه را ما! با ما همراه باشید:

هادی غفاری چهره اصلاح طلب و شناخته شده سیاست کشورمان برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد و مطابق انتظار رد صلاحیت شد. غفاری که از تندروهای جریان اصلاحات محسوب می شود، واکنش عجیبی به رد صلاحیت خود داشت. آنچه از وی در رسانه ها منتشر شده است، تیتری کاملا غیر اخلاقی است. اگرچه آقای غفاری خواسته است به نوعی تحمل شکنجه ها را در زمان شاه به ذهن متبادر کند و مبارزات خود با رژیم ستمشاهی را یادآوری کند.

وقتی کدخدایی خاک بازی می‌کرد سر من بالای دار بود/ نوشابه را آنها می‌خوردند اما شیشه نوشابه را ما/ سه هزار میلیاردی که دزدی شد اسراف نبود، ۹ متر عمامه ما اسراف شد؟

حجت الاسلام هادی غفاری: من به کدخدایی گفتم اگر مدرکی دارید من ۷۰۰ میلیون تومان وام گرفتم همین الان بگوئید کدام بانک است تا خانه‌ام را بفروشم و بدهی‌ام را پس بدهم. آنها دروغ می‌گفتند. من به شوخی مطلبی برای کدخدایی نوشتم البته او آدم متدین و سالمی است با او مشکلی ندارم چون کدخدایی مزاح کرد من هم به شوخی نوشتم: وقتی کدخدایی در کوچه خاک بازی می‌کرد سر هادی غفاری بالای دار بود.

به یکی از آقایان سخن بدی گفتم که در دفتر حسین نصر کار می‌کرد. دفتر سیدحسین نصر متعلق به فرح پهلوی همسر شاه بود. به او گفتم آن زمان که در آن دفتر نوشابه می‌خوردند من شیشه نوشابه می‌خوردم. در واقع نوشابه را آنها می‌خوردند اما شیشه نوشابه را ما می‌خوردیم و اسراف هم نمی‌کردیم!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.