کد مطلب: ۶۵۸ تاریخ انتشار: 5 اسفند 1398 / 12:15 ارسال نظر
آیا در جلسه خارج فقه، فاصله رهبر انقلاب با حضار بیشتر شده است؟

دروغ رسانه های ضد انقلاب فاصله رهبری از مردم به خاطر کرونا! + عکس

جلسه خارج فقه رهبر معظم انقلاب جلسه خارج رهبر انقلاب

ابزار اصلی رسانه های معاند «دروغ» است و اینبار، دروغ رسانه های ضد انقلاب با موضوع فاصله رهبر انقلاب از حاضرین در جلسه خارج فقه منتشر شده است!

مجله خبری روزلاگ: رسانه های ضد انقلاب همواره برای رسیدن به مطامع خود، به «تقلب» و «دروغ» دست می زنند. دروغ رسانه های ضد انقلاب اینبار درباره ویروس کرونا و با محوریت جلسات خارج رهبر معظم انقلاب اسلامی است. رسانه های ضد انقلاب با انتشار تصاویری مدعی شده اند که ولی امر مسلمین، به علت شیوع کرونا، فاصله خود را با حاضرین در جلسه درس خارج زیاد کرده اند! اما آیا این ادعا صحت دارد؟ با ما همراه باشید:

افشای دروغ ضدانقلاب درباره جلسه خارج فقه رهبر

بدون شک «دروغ» یکی از ابزارهای اصلی رسانه های معاند برای رسیدن به اهدافشان است! طبعا این رسانه ها هیچ بویی از «اخلاق» و «صداقت» نبرده اند! اخیرا رسانه‌های ضدانقلاب در حالی با استناد به تصاویر رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه، فاصله‌ موجود را دلیل شیوع کرونا خواندند که سبک چینش این رویداد همواره به همین شکل است:

دروغ رسانه های ضد انقلاب درباره جلسه خارج فقه مقام معظم رهبری

به نوشته خبرگزاری فارس در حالیکه رسانه‌های ضدانقلاب با استناد به تصاویر امروز رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه، فاصله‌ی بین آیت‌الله خامنه‌ای و طلاب درس را به دلیل شیوع کرونا غیرعادی و ناشی از ترس خواندند، بررسی تصاویر دوره‌های مختلف این جلسه نشان می‌دهد که سبک چینش این رویداد همواره به همین شکل است.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.