کد مطلب: ۶۹۹ تاریخ انتشار: 7 اسفند 1398 / 14:00 ارسال نظر
عزت الله خادمی از حقوق نجومی تا شکست در انتخابات مجلس یازدهم:

فیلم: عزدارای طرفداران عزت الله خادمی پس از شکست در انتخابات!

عزدارای طرفداران عزت الله خادمی شکست انتخاباتی هدایت الله خادمی ایذه مجلس یازدهم

عزدارای طرفداران عزت الله خادمی پس از نتایج انتخابات مجلس یازدهم رسانه ای شد. خادمی در انتخابات ۱۳۹۸ در نهایت چهارم شد و نتوانست به مجلس راه یابد.

مجله خبری روزلاگ: درحالی فیلم عزدارای طرفداران عزت الله خادمی در رسانه ها منتشر می شود که او در انتخابات مجلس یازدهم به رتبه ای بهتر از رتبه چهارم دست نیافت. موضوعات جنجالی پیرامون حضور وی در مجلس و نیز ماجرای حقوق نجومی عزت الله خادمی از دلایل راه نیافتن وی به مجلس بود. با ما همراه باشید:

فیلم: عزدارای طرفداران عزت الله خادمی پس از چهارم شدن

ماجرای حقوق نجومی عزت الله خادمی و جدل با وزارت نفت

اقتصاد نیوز با تیتر «افشاگری جدید وزارت نفت علیه خادمی؛ از فیش حقوقی ۶۵ میلیون تومانی تا خانه ۵۰۰ متری» نوشت: موضوع فیش حقوقی مدیر نفتی پیشین و نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی، همچنان داغ است و وزارت نفت جزئیات جدیدی از فیش حقوقی هدایت‌الله خادمی و البته خانه دوم او در خوزستان منتشر کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا در حالی که گزارش ها از فیش حقوقی ۲۷ میلیونی «هدایت‌الله خادمی» حکایت دارد، وی آن را تکذیب کرد و حتی گفت ماه‌ ها حقوق نگرفته است و با ارث پدری روزگار می‌گذراند.

اواخر هفته گذشته این نماینده با انتشار یک فیش حقوقی ۱۶ میلیون تومانی به تارنمای مجلس شورای اسلامی اعلام کرد فیش حقوقی ۲۷ میلیونی مورد ادعای وزارت نفت، صحت ندارد. وزارت نفت در واکنش به ادعای جدید این نماینده، امروز (شنبه) جزییات جدیدی را از فیش حقوقی و استفاده همزمان از ۲ منزل مسکونی دولتی منتشر کرده است.

بر این اساس، وزارت نفت اعلام کرد: خادمی چند فیش حقوقی را به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت نشان داده و گفته‌ است برخلاف آنچه وزارت نفت اعلام کرده حقوق ناخالص ایشان ۲۷ میلیون تومان نیست، بلکه ماهانه ۱۶ میلیون تومان دریافت می‌کنند. خادمی پس از نمایش فیش ۱۶ میلیون تومانی، این حرکت را نشانه صداقت و شفافیت خود دانسته‌ و گفته‌اند: تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد!»

وزارت نفت یادآور شد: این وزارتخانه هرگز ادعا نکرده خادمی مبلغی خارج از چارچوب و موازین قانونی دریافت کرده‌ است به همین دلیل شاید بهتر بود وی به جای عصبانیت و حمله به مدیران صنعت نفت که البته خود را سرآمد و پیشکسوت آ‌نها معرفی می‌کند، کمی منطقی‌تر واکنش نشان می‌داد.

در این اطلاعیه با اشاره به جزئیاتی جدید از فیش حقوقی این نماینده آمده است: فیش‌های ۱۶ میلیون تومانی بدون احتساب ۱۲۰ ساعت اضافه‌کاری است که برای مدتی به دلیل یک ابهام اداری پرداخت نشده بود که این مبالغ هم پس از انجام مکاتبات اداره کل منابع انسانی مجلس شورای اسلامی و اداره کل امور مجلس وزارت نفت، محاسبه و در یک فیش حقوقی به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال به حساب خادمی واریز شد.

«هرچند بعید است ایشان از این مکاتبات بی‌اطلاع باشد اما فرض را بر این می‌گذاریم خادمی نه فیش حقوقی را دیده، نه از بانک پیامکی دریافت کرده و نه به حساب ‌شان سرکشی کرده‌ است تا از وضعیت واریزی و موجودی خود اطلاع حاصل کند، وگرنه قصد کتمان حقیقت را نداشته‌است.»

در این اطلاعیه تصریح شده است: هچنانکه که خادمی گفته است مبانی محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد در صنعت نفت مانند بسیاری از دستگاه ‌ها مسئله پنهانی نیست.

وزار نفت درباره این ادعای خادمی که «خانه سازمانی آ.اس.پ در اختیار همه پرسنل و مدیرانی که به تهران منتقل می‌شوند قرار می‌گیرد و این واحد مسکونی را به میل خود و داوطلبانه تخلیه کرده‌اند» اعلام کرد: کارکنان صنعت نفت بهتر می‌دانند که وجه نخست سخنان ایشان نادرست است.

«گفته خادمی که این واحد مسکونی ۲۹۰ متری را پس از ۱۰ سال داوطلبانه تخلیه کرده نیز متاسفانه دور از حقیقت است، زیرا از سوم آبان ماه ۱۳۹۵ چند اخطاریه درباره تخلیه منزل برای وی صادر شد تا اینکه پس از نامه نگاری با رییس دفتر رییس مجلس در یازدهم شهریورماه ۱۳۹۶، خادمی نسبت به تخلیه واحد مسکونی اقدام کرد.»

«یادآور می‌شویم که موضوع واحد مسکونی «آ.اس.پ» تهران، غیر از یک باب منزل مسکونی سازمانی دیگر به متراژ ۵۰۰ متر در مجموعه ۱۰۰ واحدی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز است که از نهم دی‎ماه ۱۳۷۰ در اختیار خادمی بوده و هنوز نسبت به تخلیه داوطلبانه آن اقدام نکرده ‌است؛ یعنی به طور همزمان ۲ واحد مسکونی سازمانی ۲۹۰ متری و ۵۰۰ متری را در تهران و اهواز در اختیار داشته‌ است.»

وزارت نفت تاکید کرد چنانچه خادمی انتقال و مأموریت بین دستگاهی نمایندگان مجلس را نادرست می‌داند، دست وی به عنوان نماینده مجلس در ارائه طرحی برای جلوگیری از این رویه قدیمی باز است.

وزارت نفت همچنین در واکنش به دلسوزی خادمی برای جوانان دانشگاه صنعت نفت که هنوز نتوانسته‌اند استخدام شوند، اعلام کرد: دلسوزی وی را ارج می‌نهیم و به آگاهی می‌رسانیم روند جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت طبق روال قانونی در حال انجام است اما در باب دلسوزی وی برای استخدام جوانان در صنعت نفت نیز نکاتی وجود دارد که به آن نمی‌پردازیم؛ چون معتقدیم رفتار پدران را نباید به پای فرزندان نوشت.

نتایج قطعی حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک اعلام شد

به نوشته ایرنا فرماندار ایذه گفت: عبدالله ایزدپناه به عنوان نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستانهای ایذه و باغ‌ملک راهی مجلس شورای اسلامی شد.

حسین لامی‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شمارش آرای حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک، ایزدپناه با مجموع ۳۳ هزار و ۲۸۰ رأی به عنوان نماینده این ۲ شهرستان به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

وی با تشکر از مردم ایذه برای حضور خود پای صندوق‌های رأی گفت: حدود ۷۲ هزار نفر از واجدین شرایط رأی دادن این شهرستان پای صندوق‌ها حاضر شدند.

فرماندار ایذه نتایح پایانی و قطعی حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک را به شرح زیر اعلام کرد:

کل آرای مأخوذه: ۱۲۷۵۰۶

۱- عبدالله ایزدپناه ۳۳۲۸۰

۲- فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی ۲۲۹۸۶

۳- سید حجت الله موسوی ۱۵۲۹۰

۴- هدایت الله خادمی ۱۱۷۰۹

۵- عبدالرحمان لیموچی نیا ۹۷۰۳

۶- قاسم احمدی ۹۴۹۳

۷- سید مراد حسینی ۶۳۶۴

۸- حجت الله درویش پور ۶۰۸۴

۹- علی مرادی هزاروند ۲۶۰۷

۱۰-ولی الله موسوی صالحی ۲۴۴۳

۱۱- ابوالقاسم تامرادی ۱۶۹۸

۱۲- سید یعقوب طباطبایی ۱۱۶۷

۱۳- یوسف محمودی ۸۳۰

۱۴- محمد سبزعلی زاده ۵۲۸

۱۵- سید علیرضا طباطبایی ۵۱۱

شهرستانهای ایذه و باغ‌ملک یک نماینده‌ در مجلس شورای اسلامی دارند.

نماینده نجومی‌بگیر از رسیدن به مجلس یازدهم بازماند

خبرآنلاین با تیتر «نماینده نجومی‌بگیر از رسیدن به مجلس یازدهم بازماند/ پایان دوران نمایندگی بروجردی بعد از ۲۰ سال» نوشت: هدایت الله خادمی و علاءالدین بروجردی دو نماینده اصولگرایی بودند که حرف و حدیث درباره آنها کم نبود و حالا از حضور در مجلس یازدهم باز مانده‌اند.

هدایت الله خادمی در جریان انتخابات مجلس دهم وارد بهارستان شد. او را می‌توان در زمره نمایندگانی دانست که حواشی درباره‌اش کم نبود؛ یکی از این حواشی متوجه حقوق او در زمانی که کارمند وزارت نفت بود می‌شود. او که از سال ۸۷ تا ۹۴ مدیرعامل شرکت حفاری شمال بود ماهی ۲۷ میلیون تومان مبلغ حقوق دریافت می‌کرد.

خادمی درسال ۹۴ آنطور که خودش تعریف می‌کند چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان، هزینه انتخابات کرد تا بتواند بر این کرسی بنشیند اما حواشی دامن این نماینده مجلس را گرفت. او که در مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شده بود بعد از اعترض و جلسه‌ با آنها توانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و خود را به کارزار انتخابات برساند اما نتیجه چندان به سودش تمام نشد و نتوانست اکثریت رای را به دست بیاورد.

خروج از بهارستان بعد از ۲۰ سال

علاءالدین بروجردی که زمانی معاون علی اکبر ولایتی در وزارت خارجه بود سال ۷۸ از حوزه انتخابیه بروجرد وارد خانه ملت شد و این نمایندگی برای ۲۰ سال تمدید شد اما مجلس دهم برای این نماینده اصولگرا چندان خوش یمن نبود. او که در طول ۲۰ سال نمایندگی ۱۴ سال رئیس کمیسیون امنیت ملی بود سال ۹۶ مجبور شد کرسی ریاست را به دیگری بدهد.

بروجردی که در نهایت توانست از سد شورای نگهبان عبور کند به جای آنکه از حوزه بروجرد که دو دهه نمایندگی‌اش را به عهده داشت شهرستان لارستان از توابع فارس را انتخاب کرد اما آنجا هم نتوانست رای اکثریت را به دست آورد و خرداد ۹۹ باید حداقل برای ۴ سال با این کرسی خداحافظی کند.

در نهایت عزدارای طرفداران عزت الله خادمی در حالی رسانه ای می شود که بعضی از رسانه ها وی را «نجومی بگیر» معرفی کرده اند. البته خبر عزدارای طرفداران عزت الله خادمی با تیتر «تقدیر» از این نماینده مجلس هم انعکاس یافته است. به نظر می رسد با توجه به گریه طرفداران، و نیز موسیقی زنده اجرا شده، این مراسم بیشتر به «عزاداری» شبیه باشد تا «تقدیر». نکته قابل توجه دیگر، برگزاری تجمع در شرایطی است که ویروس کرونا مردم را تهدید می کند!

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.