کد مطلب: ۴۶۱ تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398 / 17:29 ارسال نظر
وقتی خبرنگار معروف بیست و سی و صدا سیما گزارشگر شبکه من و تو می شود!

خبرنگار معروف صدا و سیما گزارشگر شبکه من و تو شد! + فیلم

وقتی خبرنگار معروف صدا و سیما گزارشگر من و تو می شود

خبرنگار معروف صدا و سیما تلاش می کند تا با ظاهری ناشناس، با موضوع انتخابات از مردم برای شبکه من و تو مصاحبه بگیرد. واکنش مردم را مشاهده بفرمایید!

مجله خبری روزلاگ: خبرنگار معروف صدا و سیما که گزارش های متعددی از وی از رسانه ملی پخش شده است، به همراه دوست و همکارش سعی می کند با چهره ای متفاوت و ظاهری ناشناس از مردم برای شبکه ضد انقلاب من و تو گزارش بگیرد. واکنش مردم را مشاهده بفرمایید:

واکنش مردم به گزارشگر شبکه من و تو درباره انتخابات

خبرنگار معروف صدا و سیما در پوشش گزارشگر من و تو

در فیلم فوق، خبرنگار معروف صداوسیما گزارشگر شبکه ضد دین و ضد انقلاب من و تو شده است تا از مردم، یک جمله درباره عدم حضور در انتخابات مجلس را بشنود. واکنش اقشار و اشخاص مختلفی که با وی مصاحبه می کنند دیدنی است. هیچکس حاضر نمی شود با یک شبکه بیگانه و معاند مصاحبه کند. حتی جوانی که از وضعیت کشور و مشکلات داخل کشور هم ناراضی است، معتقد است خودمان باید داخل کشور مشکلات خودمان را حل کنیم و این ربطی به شبکه های معاند ندارد.

به نظر می رسد تنها راه نجات مشکلات کشور، تلاش برای تشکیل مجلسی «انقلابی» با «مدیریت جهادی» است تا به جای وعده و وعید، و تلاش برای جلب رضایت و اعتماد بیگانگان، به نیروی داخلی و توان مردمی و قدرت کشور اتکا کند و به مقابله با مشکلات برود. هرچه هست جریان های خاص سیاسی در این چند سال امتحان خود را پس داده اند و نوبت آن است که به «نیروی جوان انقلابی» اعتماد بشود تا با تکیه بر قدرت داخلی و «اقتصاد مقاومتی» از عهده مشکلات بربیاید. جریان های خاص سیاسی در کشور هم خوب است به جای «جار و جنجال» درباره عملکرد خود در دولت و مجلس به مردم پاسخگو باشند و درباره مشکلات متعددی چون بیکاری، تورم و گرانی، دلار، برجام، و… توضیح دهند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.