کد مطلب: ۶۵۵ تاریخ انتشار: 5 اسفند 1398 / 12:03 ارسال نظر
اختلاف دقیق آرای سر لیست جریان انقلاب و سر لیست جریان اصلاح طلب:

تفاوت میلیونی رأی قالیباف و مجید انصاری

رأی قالیباف و مجید انصاری انتخابات مجلس یازدهم

انتخابات مجلس یازدهم به پایان رسید و از یک طرف لیست «وحدت» و از طرف دیگر لیست اصلاح طلبان در تهران رقابت کردند. اما اختلاف رأی قالیباف و مجید انصاری چقدر است؟

مجله خبری روزلاگ: رأی قالیباف و مجید انصاری چقدر است؟ انتخابات مجلس یازدهم به پایان رسید. اما عجیب اینکه بین سرلیست اصولگرایان با عنوان وحدت، و سرلیست همه اصلاح طلبان (همه لیست های متعدد ارائه شده) اختلاف رأی بیش از یک میلیون است! با ما همراه باشید:

رأی محمد باقر قالیباف چقدر است؟

با اعلام وزارت کشور، رأی محمد باقر قالیباف، به عنوان سرلیست جریان انقلاب، بیش از یک میلیون رأی است:

محمد باقر قالیباف: ۱۲۶۵۲۸۷

رأی مجید انصاری چقدر است؟

با اعلام وزارت کشور، رأی مجید انصاری، به عنوان سرلیست همه لیست های جریان های اصلاح طلب و یاران هاشمی، هفتاد هزار رأی است:

مجیدانصاری: ۶۹۱۵۱

اختلاف رأی‌قالیباف و مجید انصاری چقدر است؟

به این ترتیب، اختلاف رأی محمد باقر قالیباف و حجت الاسلام مجید انصاری بیش از یک میلیون رأی و به طور دقیق ۱۱۹۶۱۳۶ است. یعنی بیش از یک میلیون رأی!

گفتنی است در این انتخابات، که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور انجام گرفت، اصلاح طلبان با لیست های متعدد وارد انتخابات شدند. در تهران بیش از ۵ لیست از سوی اصلاح طلبان و احزاب اصلاح طلب ارائه شد که نقطه مشترک همه آنها، سرلیستی حجت الاسلام مجید انصاری بود. لیست یاران هاشمی و نیز لیست علی مطهری و… هم از دیگر لیست های انتخابات مجلس یازدهم برای تهران بود.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.