کد مطلب: ۶۶۵ تاریخ انتشار: 5 اسفند 1398 / 15:31 ارسال نظر
تلاش عده ای سودجو برای کاسبی از کرونا:

توصیه مهم فوق تخصص بیماری های عفونی درباره کرونا!

ویروس کرونا

توصیه مهم فوق تخصص بیماری های عفونی در تلوزیون به مردم این است که فریب شایعات را نخورند و برای «تست» کرونا پول ندهند! کرونا تنها از طریق آزمایش قابل تشخیص است.

مجله خبری روزلاگ: این روزها با شیوع ویروس کرونا در کشور، بازار داغ شایعه هم داغ شده است و متاسفانه برخی رسانه های «زرد»، با شایعه پراکنی هم سعی در جذب مخاطب دارند و هم موجی از نگرانی را در بین مردم به وجود می آورند. توصیه مهم فوق تخصص بیماری های عفونی درباره ویروس کرونا را ببینید. ایشان می گوید مردم «فریب» شایعات را نخورند. چراکه کرونا تنها از طریق آزمایش قابل تشخیص است. اما متاسفانه عده ای سودجو، با «فریب» مردم، اقدام به معاینه مردم کرده و از این طریق، که کاملا غیر علمی است، کسب درآمد می کنند:

فیلم: توصیه مهم فوق‌ تخصص بیماری‌های عفونی درباره کرونا

به نوشته مشرق فوق تخصص بیماری‌های عفونی می گوید گول شایعات را نخورید. هر سرماخوردگی کرونا نیست. تشخیص فقط از آزمایش امکان‌پذیر است.

این پزشک متعهد و متخصص که در برنامه طبیب حاضر شده بود، به این موضوع اشاره کرد که مردم نباید فریب شایعات درباره کرونا را بخورند. چراکه این بیماری ویروسی، تنها از طریق «آزمایش» قابل تشخیص است و راه دیگری برای آن وجود ندارد.

متاسفانه عده ای سودجو این روزها به بهانه «تست» بیماری کرونا، از مردم اخاذی می کنند! در حالیکه این بیماری را تنها از طریق آزمایش می توان تشخیص داد. پیشتر نیز «کاسبان کرونا» از طریق احتکار ماسک قصد سودجویی از «جان» مردم را داشتند که با ورود وزارت بهداشت «مشکل» تا حد زیادی مرتفع شد.

خوشبختانه کرونا با آغاز فصل گرما از بین می رود و بنابراین رعایت نکات بهداشتی تا پایان فصل سرما، که زان زیادی از آن باقی نمانده است، می تواند مشکل را برای همیشه حل کند.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.