کد مطلب: ۶۰۵ تاریخ انتشار: 4 اسفند 1398 / 12:18 ارسال نظر
عصبانیت پیمان طالبی از کاسبان کرونا + فیلم

عصبانیت شدید مجری تلوزیون از احتکار ماسک

احتکار ماسک

پیمان طالبی مجری برنامه طبیب شبکه سه به محتکران ماسک اعتراض کرد. فیلم عصبانیت شدید مجری تلوزیون درباره کاسبی با جان مردم را مشاهده بفرمایید.

مجله خبری روزلاگ: پیمان طالبی، مجری برنامه طبیب شبکه سه، به کاسبان ماسک اعتراض کرد. فیلم عصبانیت شدید مجری تلوزیون از احتکار ماسک را مشاهده بفرمایید. پیمان طالبی در این ویدئو از مردم می خواهد اگر محتکری را می شناسند که دست به «احتکار ماسک» زده است، حتما این موضوع را گزارش کنند؛ چراکه بازی و تجارت با جان مردم است:

بعضی از داروخانه ها ماسک دارند! اما نمی فروشند! چرا؟ برای اینکه بتوانند گرانتر بفروشند! راستی: چطور از حلقومشان پایین می رود؟ این پول کثیف که از «خون» مردم به دست می آید را می خورید، تبدیل به خون آشام می شوید! خون آشامی که «جان مردم» و «انسانیت» برایش هیچ اهمیتی ندارد و تنها به سود بیشتر می اندیشد!

عصبانیت شدید مجری تلوزیون پیمان طالبی از احتکار ماسک

همزمان با شیوع کرونا در کشور، که سرتاسر کشور و همه مردم را تحت تأثیر قرار داده است، یک عده سودجو و حیوان صفت، دست به احتکار ماسک زده اند! واکنش مجری برنامه طبیب، پیمان طالبی به این ماجرا را مشاهده کردید. پیمان طالبی می گوید یک عده از مردم از نگرانی بیماری دارند می میرند، اما عده ای سودجوی خبیث، دنبال سود بیشتر هستند و ماسک احتکار کرده اند!

تذکر: عکس مطلب تیتر یک روزنامه اعتماد (شمار ۴۵۹۳) می باشد.

منبع: مجله خبری روزلاگ
استفاده از مطالب مجله خبری روزلاگ با ذکر منبع (www.roozlog.com) بلامانع است.

کپی کردن لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.